onsdag 13 februari 2013

Sjuk

Det var ett tag sedan nu, förra veckan var väldigt hektisk.
Ridning mån & tisdkväll sedan for jag till Stockholm på onsdag efter jobbet för att hjälpa till med barnen, dom hade vart lite krasslig i veckan och Lisa behövde vara hemma från dagis på tors. På fredag eftermiddag for jag, Tomas och barnen upp till Gävle igen.
Gittan kom senare på kvällen med tåget. På lördagen var det dop för Maria & Peters Nils.

Mycket spännande med vatten tyckte Nils.
Hela familjen.
 
 
Ditte & Nils
 
Kusinerna Maria & Karl
Karl kollar in presentöppningen.
Lisa
Magnus & Karl kollar in Svenska Rallyt på datorn.
 
Tyvärr så var både Gittan & jag dåliga i slutet av helgen, jag har vart rejält febrig, hostig & snorig. Har ialla fall lyckats kravla mig upp över täckkanten idag & jag börjar känna mig lite piggare, Har igen feber längre.
 
Förra veckan hade vi Doris på besök & vi tog en tur till Oslättforsskogen för att kolla på rally.
 


Såg denna roliga istapp idag när jag kollade ut genom fönstret :-)
 
Ha en fortsatt bra vecka.
 
Kram !!!


 
 

Inga kommentarer: