måndag 26 september 2011

Nya utmaningar..

Ja då var det äntligen avklarat, det jag bävat mig för...springningen.
Klarade mitt mål ialla fall att springa hela vägen förutom i dom  allt för stora backarna som det var en hel del av. Tog mig runt på tiden  1.11, det är jag mycket nöjd med med tanke på att jag inte sprungit alltför mycket.
Ditte mörkade som vanligt sin form & drog iväg som ett skott ;-), men vi gjorde en mycket bra insats alla tre !!
In på upploppet, den med rosa tröja & samma färg i ansiktet är jag.
Känslan var oerhört skön när man fick reda på att det var 2km kvar och man kände att det skulle gå vägen, runt visste jag ju att jag skulle ta mig men inte om jag skulle orka springa.

Tre nöjda tjejer !!
Systrarna.
Nu ska jag ge mig iväg på en välbehövlig massage.

Ha en bra dag !!


Kram !!

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Hejja hejja!!
Duktiga Ni är, vilka pangbrudar :)

Kramkram