tisdag 13 september 2011

Lite uppdateringar.

Händer inte så mycke just nu. Tog mig ut på en springtur idag, den första på drygt en vecka eftersom jag återigen har känt mig små hängig & konstig i halsen...trist.....och det gick riktigt tungt.
Igår red jag, härligt att ridningen har kommit igång igen, Hade Blesa för andra gången och vi fick öva på volt och göra sidförande övningar....tog ett tag innan jag fick in känslan & koordinationen för övningen, men sedan gick det riktigt skapligt.
I torsdags tog jag och Carro en tur till Stocholm för att fota i fotostudio....vi hade en supertrevlig dag tillsammans. Gittan och barnen dök också upp för lite fotning...kul att få träffa dem igen. Tyvärr så tog hemresan 3 tim istället för hälften så lång tid för att det var en olycka efter vägen.

Kul att få testa studio fotografering, men tiden går som vanligt alldeles för fort när man har roligt.
Här kommer lite blandade bilder som jag fotat tidigare.

Johans Doris


Lite blommor


 Zombie slappar lite.....
På spaning i skogen.

Mera Zombie


Bilder från Gysinge.

Det var allt för denna gång.

God Natt !!

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Hej vännen!!

Hoppas du kryar dig från dom tråkiga vibbarna som gör kroppen svag, skönt att åter igen komma ut på en springtur.

Som vanligt bjuder du på fina bilder, vi får se till att bytas sen, ska bli spännaden :)

Ha det bra!! Kramkram