onsdag 21 september 2011

Hallo !

Snart har ännu en vecka förflytit. Hade en skön ledig helg förra helgen. Genrepade inför springningen i lördags & sprang drygt 8 km i ett härligt väder. Det kändes riktigt bra......hoppas det håller i sig, ska ta en kortare tur ikväll också.
På söndagen slappade vi bara tog en tur till Micke & Carro på eftermiddagen.

Denna vecka har bara rullat på, har inte känts lika tungt på jobbet som förra vecka. Nu är det bara en dag kvar att jobba sedan är jag långledig.
Börjar ledigheten med ett besök hos frissan, som bokades i panik så jag kände att det började bli alltför långt & tufsigt.
 Sedan far vi till Stockholm för att besöka Ellen & gänget, avslutar vi helgen med tjejmilen på Lidingö innan vi far hemåt igen. Har sedan bara tjejvasan kvar, så jag hoppas på mycket snö i vinter så man hinner träna lite.

Avslutar min ledighet på måndag med en välbehövlig massage.....bara att hoppas att jag återhämtat mig till måndag kvällens ridövningar. Hade en mycket givande lektion i måndags då jag red Gopi.
Här kommer lite bilder på mina härliga syskonbarn som Caroline fotade på dem när vi var i fotostudion.







Några bilder på mig & Carro.

Ha en fortsatt bra vecka.

Kramisar !!

1 kommentar: