fredag 29 juli 2011

Fredag igen ...

Det blir hiskelit långt mellan uppdateringarna, har väl i och försig inte så mycket att orda om. Veckan har rullat på med mestadels jobb, imåndags var jag på skivstångsgympa för första ggn på ett par veckor. Det kändes rejält....var ordentligt ledbryten ett par dagar. Igår tog jag och pinade runt mig i spåret, hoppas att jag orkar ut på en tur imorgon efter jobbet.

Förra helgen tog jag och Carro en tur till Bergabacken för att kolla in Pias underbara pelargon, kunde inte hålla mig från att köpa några. Vi hann med en hel del kamera snack efteråt oxså, alltid lika trevligt.
 Men jag börjar undra om jag inte ska övergå till något enklare....som att samla filmisar.....kommer aldrig att få någon kläm på detta med att fota.
Min svärmors fina "pellis"

I helgen är jag gräsänka, Magnus har farit iväg till Budapest för att kolla på Formel 1. Bilar som kör runt, runt i typ 70 varv....alla har vi olika intressen, tur är väl det.

Passade på att ta fram kameran en dag när jag så lite häftiga moln fara förbi.











Ska försöka få till en middag, tråkigt när man är ensam. Men det är snart natta eftersom det är jobb som gäller imorgon, ska kolla in lite friidrott först. Hoppar nog över nyheterna idag blir bara så ledsen när man hör om det fruktansvärda som hänt i Norge,  igår slutade det i tårar när jag såg på nyheterna:-(

Ha en fortsatt bra helg !!

Kram !

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Men hallo nu höll jag på trilla av soffan, tur att det finns både arm-och ryggstöd.... SLUTA FOTA?? Du är ju hur duktig som helst ju, det är ju du som tagit mig hit där jag är idag, du har inspierat mig!!

Man kommer nog alltid tyvärr känna att man inte får någon klämm på det, men det är det som är själva saken, man blir aldrig full lärd utan nya utmaningar lurar alltid runt hörnet... se det som ett obesegrat äventyr och när man ser det besegrat så är man en usel fotograf som inte längre vill utvecklas och tycker att där man är det bästa!
MASSA KRAMAR TILL FOTOGRAFEN!!