måndag 26 juli 2010

Nära nu....

Endast två arbetsdagar kvar att arbeta denna vecka, sedan är det semester.......härligt....ska vara ledig tre veckor med min älskling. Har varit ut och provianterat lite idag inför kommande strapatser, mycket grejor blir det som ska med.

Är ledig två dagar nu efter jobbar helg sedan jobbar jag dom två sista dagarna. Börjar semestern med dop då lilla Lowe ska döpas. Magnus är lite nervös över att han ska komma vilse när vi ska ner till den stora metropolen Avesta ;-)

Efter dopet drar vi norrut på nya äventyr !!

Nu måste jag göra ett ryck innan Magnus kommer hem & ser att jag sitter & häckar framför datorn, han är ute på en nära döden upplevelse. dvs........en joggingtur ;-)

Goa lilla Totte !!!!



Syrrans stockrosor


Totte håller koll på hamburgergrillningen !!


Ha det gott,

Bye, bye !!

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Åhhh sista bilden ger mig en stor vykort känsla, sådant vykort som man får av såna som är på en varm, härlig semester bild... så som alltid... Bra fångat! Kanske blivande yrket, vykortsfotograf?!;)

Hmm förstår om Magnus har det jobbigt nu men om han vill prata ned någon som har bra lokalsinne så är det bara att slår en pling... haha!

Skönt med semester för Er!
Kramen!