tisdag 20 juli 2010

Lite nyheter..

Har inte hänt så mycket nytt. Förra veckan började jag med ledig måndag efter jobbar helg. Då vädret var strålande & jag rastlös & sill sugen så jag tog min stålåsna & for till Wahlströms i Utvalnäs. Handlade lite sill & fortsatte över skogen via Harkskär, Utnora , Björke till Oppala där det vart sill middag hos syster. En liten tripp på ca 3 mil, skönt men det var i varmaste laget. Har nu varit i Oppala sedan förra tisdagen & är kattvakt för Maggan & Perra är på semester. Super skönt med det härliga sommar vädret, har varit riktigt duktig & cyklat till jobbet två dagar ialla fall.

Kattungarna är nu 10 veckor & helvilda. Dom klättrar både högt & lågt. Imorse testade Maja att ta sig upp på bordet via Magnus ben när han var barbent :-)
Har passat på att fota lite oxså.

Maja & Totte Maja





Maja & Totte

Testadel ite macro fotgrafering oxså men det krävas lite mera träning & tyvärr så har det varit rejält blåsigt varje dag.
Ska se till att leta rätt på vilddjuren sedan väntar duschen & sängen. En ny arbetsdag imorgon, bara en & en halv vecka kvar till semester.

God Natt !!

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Åhhh vilka söta bilder på dom små vackra sakerna:) Nog för att dessa djur inte är på min topp lista men frågan är om man kan motstå dessa små?

Härligt att höra ifrån dig här, saknar dig här även fast vi pratas via linjen så är det alltid lika kul att läsa och beskåda dina bilder!

Sköt om Er!
Kram från oss i Bro