måndag 14 juni 2010

Måndag..

första dagen på veckan avklarad nu är det bara resten kvar. Ska försöka komma upp i tid imorgon så att jag hinner skrinna till jobbet när det inte blev någon träning idag. I morgon kväll ska Tina försöka lära mig & Carina att spela golf, det ska bli kul att testa.
I brist på fåglar så blev det lite vattenfall istället.



Efter att ha rådfrågat våran fågelbok så kom jag fram till att det är nog en småskrake & inte en skäggdopping. Hoppas kunna fånga de små rackarna på närmre håll.
Ha en fortsatt bra vecka !!


2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Intressant skillnad på bilderna, hur den ena är betydligt kallare än den andra, hur har fotografen arbetat fram dessa skillnader!?

Det är inte lätt att se skillnad på gamarna, alla har ju vingar... speciellt inte när man är blond! Men jag ska ju vara tyst som inte ens ser skillnad på en säl och ett sjölejon!:)

Kram

I huvudet på Caroline sa...

Sån liten skillnad kan göra så mycket, intressant!
Men båda va fin iaf, men jag gillar den kalla, gillar kallt ja:) Även fast jag är en fryslort!

Kram C