onsdag 9 juni 2010

Hallo!!

En jobbarhelg avklarad & nu väntar en fyradagars ledigt...såå skönt.
I fredags så hade vi personalfest & avtackning för några som slutat hos oss på jobbet. Festkommiteen hade som vanligt gjort ett mycket bra jobb. Vi hade lite turkiskt tema med magdansöser som uppträdde för oss och mycket god mat...som vi gjort själva förståss :-) Eftersom man skulle upp & jobba så var det bara att masa sig hem i hyfsad tid. Eftersom jag varit rejält trött redan före så kändes helgen extra tung. Långt kvar till semestern är det också. I lördagskväll blev det en tur till Storvik & svärföräldrarna där vi vart bjudna på god mat & fika.
I söndags efter jobbet var jag till stallet & red privatlektion för Sofia.
Denna ggn red jag Alda, hon kämpade emot mest hela tiden & ville inte släppa efter & gå i form. Så jag fick kämpa rejält jag med. Men kul var det. I tisdags hade vi sista lektionen för den här terminen, men jag har en till privatlektion inbokad i juli oxså.

Här kommer lite mer bilder från Finland.




Kammaren efter lite homestyling ;-)

Mycket grejor var det, synd att vi inte hade möjlighet att ta med nå större grejor hem.



Släktens grisuppfödning
Imorgon är första dagen på långledigheten & jag hoppas på finväder eftersom Carro & jag har planerat in en fotodag.
God Natt !!

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Mysiga bilder!

Ses i morgon! Ska bli skoj!!
kram