tisdag 4 maj 2010

Hej du sköna maj.....

Solen skiner men värmen lyser med sin frånvaro, skulle vara trevligt om det kunde bli lite varmare i alla fall. Nyss hemkommen från ridningen, idag hade jag lilla Svadi & vi tränade att rida tölt på böjda spår. Gick riktigt bra på slutet men han var så grymt stel i ena sidan.
Annars händer det inte mycket. I lördags efter jobbet åket vi till Storvik för att fira Micke som fyllde år. Blev bjudna på smarrig smörgåstårta. Carro & jag hann även med lite fotning. Alltid lika kul, väntar spänt på resultatet.....eller inte. Blir alltid lika sugen att skaffa något själv, hittade till med på blocket. Men tyvärr så finns det absolut ingen plats...så tråkigt.
Lika roligt varje gång vi får tid för lite fotning, men vi har ju en tendens att glömma bort både tid & allt annat..;-) Hoppas det blir snart igen.
Resan med syskonen till Finland är fixad, jobbar nästa vecka oxså sen far hem till Finland i en vecka, det ser jag framemot. Tråkigt nog så kunde inte Magnus följa med.

Ha en fortsatt bra vecka.

Kram

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Hej du!

Haha jag väntar också på karriären så vi kanske kan göra det tillsammans... Kända och högavlönade;)
Det var kul att fot dig i lördags, vi måste boka en ute dag snarast, ja som sagt jag är ju bara hemma å dräller med för mycket tid över när min kära son är alldeles för snäll!

På tal om din ridning, vi måste boka en tid... tror du man får rida en fredag em eller kanske är bättre en lördag... känns ju bättre om gubbarna är med så slipper jag vara helt totalt sämst(fast det kanske jag är ändå;))

En sak till, flytta hit nu så kan du köpa grejjer för då kommer ni ha hur mycket plats som helst, men så länge får du låna mina saker hur mycket du vill, ta hem väskan med allt i någon vecka om Ellen ska komma eller nått!

Låter skönt att komma hem till finland ett tag... åka ifrån vardagen och umgås med syskonen!
Kram på dig!