fredag 14 maj 2010

Ett litet livstecken...

Gör ett nytt försök, igår jävlades bara datorn med mig. Fick in bilderna sedan gick det inte nå mer.
Har inte hänt så värst mycket så det blir inte mycket skrivet nu. Har varit mycket jobba nu, förra helgen var jag bara ledig söndagen & denna vecka har jag 6 dagars vecka.
Var ialla fall ut till Maria & Theo i söndags & hjälpte Maria att gå spår åt svärföräldrarnas hund. Pixie löste bägge spåren utan problem, men sakerna som låg i spåret var inte så värst intressant. Men godiset som Magnus lade ut i det andra spåret hittade hon utan problem. Sedan var det Äntligen Theos tur att spåra som vid det här laget darrade i hela sin lilla springerkropp efter att ha suttit bredvid & tittat på. Han löste sitt spår med bravur :-) Till mattes stora förtret så hoppade han sedan in i min bil & värgrade gå ur.....stackars matte ;-)
På kvällen åkte jag till stallet för att rida privatlektion för Sofia, jag valde att rida Gustur som har blitt min favorit. Det var en mycket givande lektion så det ska jag absolut göra igen göra igen.




Itorsdags tog vi en cykeltur till klubben för att kolla lite på deras lydnadstävling, var lite sena så vi hann bara att se elitlydnaden. Vart rejält inspirerad att träna när man såg alla tävlingsekipage. Var sedan ut till Oppla för att kolla in Roxettes kattungar som är drygt en vecka gamla. Hur söta som helst !

Trotsade kylan & blåsten för att fota lite vår bilder.

Sötaste Ellen när hon var på snabbvist senast.
Äntligen så verkar det som att värmen har kommmit, hoppas att den stannar oxså för nu har jag bara två dagar kvar att jobbba sedan är jag ledig i en vecka. Få se om jag och min kära kommer iväg på något äventyr sista helgen i maj.
Ha en skön helg !!
Kram!!

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Alla hundar älskar väl dig, Lillen ylar ju och blir helt galen! Alla förutom Blaze kanske, som visade garnityren( fast det va nog åt Mange;))

Rolig bild på träden och Ellen är lika söt som vanlig!
Trevlig kväll på Er
Kram från oss i Bro