onsdag 10 mars 2010

Ledig

Idag är det min andra ledig dag efter helgen, välbehövligt efter att ha jobbat 6 dagar förra veckan . Var verkligen skittrött i helgen & inte blev det bättre av att man sover skitdåligt.
Magnus åkte till Åland lör-sönd så jag var solo, men jag spenderade ialla fall mesta tiden på jobbet:-(
Lördagen bjöd ju på strålande väder som man ju inte hann med att njuta av riktigt.Tog ialla fall en tur i milspåret efter jobbet riktigt skönt.

I torsdags var jag & Maria M till Lisen i Björklinge & kollade in 15st 4v. hoffevalpar. Såå goa. Eftersom grannen matar rådjuren så hann vi se både dom & en älg.




I går kom ridningen igång igen efter en inställd vecka & sporttlov. Jag red Gustur denna gång & vi fick jobba hästarna i skritt för att få dom lösgjorda, det gick väldigt bra för mig & Gustur han var supermysig men lite svår mellan varven. En av mina kurskompisar kom på att han tänker som en karl.......Eftersom han försöker smita undan när han får jobba för mycket tills han kommer på att det är enklare att göra som man säger.......det stämmer väl ganska bra ;-)
Idag ser det ut att bli strålande väder. HÄRLIGT !!
Nu ska jag dona klart lite hemma sen ska jag åka till Storvik för att hälsa på Carro & lilla Lowe som jag inte hunnit träffa.


Min vackra syster









Torneträsk



Lapporten Utsikten ner mot Abisko



Peter & Maria på väg upp till Njoulas topp. Hela gänget samlat på toppen

Mycket bilder blev det :-)
Ha en fortsatt bra dag.
KRAM

2 kommentarer:

Teresia sa...

Skoj med alla bilder & läsning! Men, 15 st valpar!!?? Det var mig inte några minsann...
Ha en bra dag! Kram

Maria&Saga sa...

Hej!! Fina bilder! Synes!