söndag 14 mars 2010

Då var det snart ny vecka igen. Helgen blev alldeles för kort eftersom jag jobbade på lördagen & bara fick söndagen ledig. Idag tog vi en rejäl tur på skidorna i det härliga vädret, eftermiddagen var vi hos Pelle & Ditte där Magnus hjälpte till att koppla en massa el.
I onsdags när jag var ledig passade jag på att åka & hälsa på hos Micke & Carro. Har ju inte träffat dom sedan lilla Lowe kom till världen.
Carro & jag hade en superskön dag tillsammans, passade på att fota lite när vi var ut på promenad. Hann även med en visit hos mina svärföräldrar :-)


Sigge fick oxså vara med på bild


"Lillen " hann inte heller undan för kameran



Sigge igen

Lowe
Ser nu fram emot tisdagen då min kära syster & sötaste Ellen kommer på besök, och då det även är dax för ridning igen. Verkligen skönt att det blir ljusare & ljusare nu, annars känns det mesta tungt just nu. Men det ska väl bli bättre.
God kväll alla !!

2 kommentarer:

Teresia sa...

Men se där, världens bästa Sigge! :)
Ja visst är det underbart att vi går mot våren! Vad tråkigt om du tycker att det mesta känns tungt just nu... Hoppas allt snart känns bättre! Vi måste boka in o ses snart, jag kommer gärna in till dig, för det var längesen!
kram från mig & lillprinsen

I huvudet på Caroline sa...

Ja, tack för en skön dag! Bra att få röra på det där överblivna fläsket;)
Jätte fina bilder, du lyckas då få till det jämt du (Lite avis)
I morgon sätter jag karln din i jobb, det är tummen upp det! Kram C