onsdag 2 september 2009

Inte bara blondin.....

jag har nu även blivit moster, ännu en gång ska jag väl tillägga. Nu är det min kära tvilling syster Gittan & hennes Tomas som har blivit föräldrar, till en liten prinsessa!!!
Det har varit en hektisk dag, har försökt att jobba samt bedrivit bebis upplysning för släkt & vänner ;-)
Hann i alla fall iväg på ett gympa pass mellan telefonpipen & ringningarna. Nu har jag äntligen lyckats duscha oxså, så nu väntar sängen.
Imorgon blir det helkväll i skogen, då ska vi vara figuranter åt hemvärnsekipagen när dom ska träna. Det ser ut att dröja någon dag till innan man får en lugn kväll hemma i soffan.
Gårdagskvällen spenderade vi ute hos Pelle & Ditte i deras nya hus, dom hade fått en elkabel avgrävd så Magnus fick rycka ut för att laga den.

Ha det så gott !!!

Kram Kattis

2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Ja, vad roligt att du blivit moster, grattis!:)
Men du är fortfarande blondin oxå, det bevisade du igår... hihi!
Ha en bra kväll i skogen och en trevlig helg om vi inte hörs något innan!

Kram C

I huvudet på Caroline sa...

Bara lilla jag igen, ville bara berätta att nu har jag Photoshop CS hemma till dig, påmin mig om att ge det bara!!!;)

Kram