torsdag 17 september 2009

Ännu en jobbar helg...

avklarad & halva denna vecka. i fredags fick jag träffa Gittan & Tomas lilla prinsessa !! Då vi även tog farväl av vår kära farbror, det blev en fin stund med släkten.
Fredagkvällen tillbringade vi hos Micke & Carro där vi fick en superb middag, tack , tack !!!
Denna vecka har rullat på i rasade fart som vanligt & man hinner inte mycket mer än att jobba.
I tisdags var vi på medarbetardag och lyssnade på två fantastiskt bra föreläsare, Bengt Wiström & Lotta Jansson. Gårdag var min lediga dag men den blev fullspäckad tillslut den oxså.
var till återvinningen på morgonen och lämnade en tårta från min syster. Hon testade nämligen att återvinn glasögon & plånbok med vigselringarna i...........& det fungerade hon fick dem tillbaks !!
Sedan var det bouppteckning i Sandviken, & en tur till farbror s lägenhet för att visa han som ärvde vart den låg, mindre kul uppdrag. Tänk att folk alltid ska bli så giriga när någon går bort :-(
Hem för att få i mig lite lunch innan jag for till Ica Maxi för att fylla upp skåpen hemma. Sen var det inte mycket kvar av denna dag.


Var rädd om era nära & kära !!!

Ha en fortsatt bra vecka

Kram Kattis

3 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Dagarna går super fort, man hinner ju inte ens med själv! Idag ska jag på första delen av fotokursen, lite nervös nu! Men det är bara att suga i sig knepen så man blir utav en mästerfotograf, haha!
Ha en bra helg och en rolig kväll i morgon m jobbet! (bokade aldrig bion)
Hörs senare och tack själv för senast!
Kram på dig!

I huvudet på Caroline sa...

Shit va kul fotokursen va:) Du skulle ha varit med!!!!

Teresia sa...

Ja visst är det otroligt att folk blir så giriga många gånger när folk går bort, eller endast dyker upp då! Synd att du skulle jobba när vi skulle åka in till Gävle, men vi måste kunna styra upp det lite senare under hösten :)
Kram från mig & Melwin