torsdag 27 september 2012

Torsdag

Jaha, då var det snart slut på denna vecka också. Arbetsdagarna har ett rasande tempo & veckorna går ännu fortare.
Är fortfarande långt mellan inläggen, men dagarna har aldeles för få timmar.

I lördags var vi på en mycket trevlig middag hos Magnus & Erica, förhoppningsvis har vi något trevligt att se framemot efter helgen....
I måndags hade jag en välbehövlig ledig dag i det härliga höstvädret, tog en tur till Oppala och passade på att tvätta bilen & leka lite med kameran.
Vart ett ridpass både i söndags & i måndags. Äntligen så känns det som att jag börjar få lite kläm på vad som är fram & bak, upp & ner på hästen & mig.
Har verkligen känt mig uppgiven när ridningen inte har fungerat, men nu känns det som att det kommer att släppa.....hoppas jag :-)

 

 
 

 
 
 
Skönt nog så är det färdigjobbat för denna vecka, imorgon är det lite pyssel hemma som gäller & förhoppningsvis lite sovmorgon.
 
På lördag ska jag hejja fram Brynäshockeylag tillsammans med tjejjerna från jobbet.
 
Trevlig Helg !!

 

 





Inga kommentarer: