söndag 2 september 2012

Söndag

Första jobbarveckan har minsann gått i rasande fart, tyvärr så oxså helgen. Men jag har en till ledig dag att se framemot, då jag även är ledig imorgon.
I morgon är det återigen ridning blir även ridning på fredag så jag ska rida på Lervik istället för Maggan, hoppas att det går vägen...
Lite tid för annan träning hoppas jag oxså att det blir till veckan. Till helgen kommer kära syster yster på besök, då övriga familjen har åkt utomlands.

I lördags hade jag bestämt att jag skulle åka på loppis i Norrskedika för det var sista ggn för i år. Svärföräldrarna & Ellinor skulle oxså dit så vi slog följe.
Tyvärr så var inte vädret det bästa det regnade mycket och ibland så regnade det ännu mera :-( Trots vädret så var det riktigt trevligt.
Magnus var ute på en heldag med hundar så det blev en lugn kväll isoffan innan vi ramlade i säng.

Idag så var ännu en gång vädret inte på min sida då jag skulle fota Katrine & Patrik, men jag tror att vi fick till det ganska bra ändå...hoppas verkligen att de kommer att bli nöjda.
Efter fotningen blev jag bjuden på en mycket god lunch.

Här kommer några bilder på lilla Nils:

Mor & Son


 
 
 
 
 
Kram Kattis !
 
 

Inga kommentarer: