onsdag 11 maj 2011

Nytt försök

att göra ett inlägg. tidigare i veckan lyckades jag bara få ut bilderna, sedan gav jag upp :-(
Förra veckan hände inte allt för mycket annat än jobb & en del träning vart det oxså.
Håller på med galopp på ridningen nu & det är jäkla kul, tog igen en av mina missade ggr i söndags så jag fick rida två dagar på raken.
I måndags hade jag Myra, en pigg liten sak som lätt hetsar upp sig. Denna gång funkade det riktigt bra & jag kände att jag hittade känsla för att hålla ihop henne...skoj. Längtar till nästa ggn
Har jobbat hela helgen. På lördagen var vi på Lamm's terass & åt samt kollade in cruisingen lite.
Hade ledig dag i måndags, var då till frissan för att bli lite snaggad....mycket efterlängtat.
Testade ett gympa pass idag som jag aldrig har vart på, cirkelfys-stationsgympa. Riktigt skoj men ack så jobbigt . Misstänker att jag har en hel del träningsverk de kommande dagarna.
Nu ska jag kasta mig in i duschen så att jag hinner umgås med min älskade innan det är dax att natta.

Kram !


1 kommentar:

Teresia sa...

Åh vad jag blir avundsjuk på att du rider så ofta! Var längesen jag tog mig en ridtur nu :( Man saknar det verkligen!
Cirkelfys-stationsgympa?? Vad får man göra då?
Skönt att komma iväg till frissan, nu är du lite extra snygg då :)
Ha en fin helg!
Kram kram