måndag 2 maj 2011

Måndag

Nu har ännu en helg rasat förbi i en hiskelig fart. Ifredags så träffade jag Anita för en utekväll på stan. Det var en mycket trevlig kväll.
Lördagen hade jag bestämt att det skulle bli cykling, men efter en bit längs bönavägen började jag undra vad jag givit mig in på. Det blåste riktiga isvindar & man fick trampa i nedförsbackarna. men skam den som ger sig, efter ca två timmar var jag tillslut framme i Oppala hos syrran. Min kära Magnus hade städat & tvättat Peggy så hon gläste så fint när jag kom fram. Cykeln fick oxså sig en genom gång, lunchade med Maggan & Perra innan det var dax att trampa hemåt.



Till kvällern så åkte vi till Axmarbrygga & käkade tillsammans med Maggan, Perra, Bibbi & Kent. Mycket god mat !! & en supertrevlig kväll.
Igår var vi & hälsade på Sagas valpar som hunnit bli 6v, super söta. Det kommer lite bilder sedan. En tur till Storvik hann vi oxså med & en snabbfika uppe i Bro.


Nu ska jag svida om för att hinna iväg på ridningen.




Lite bilder från påskhelgen då jag försökte macrofota lite.









Kram !!

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Hurtbulle, kanon fotograf och en fin vän, du är verkligen för bra för att vara sann du;) Kram