måndag 18 april 2011

Måndag

Det blev ett slut på denna dag fast det såg tungt ut ett tag, imorgon är det ledig dag....skönt.


I lördags var vi till Peter & Maria på kalas, Peter fyllde 30 år & Maria fyllde några år till ;-). Det var en heltrevlig kväll med god mat, trevligt sällskap, lite sång & dragspelsmusik. Synd bara att man skulle upp & jobba dagen efter, så vid 22-tiden var det bara att släpa hem gubben.


Verkligen härligt med det strålande vår väderet. Hoppas det håller i sig, tog en extra cykeltur igår när jag åkte hem jobbet bara för att få njut lite av vädret. Här kommer lite mera bilder från semestern. Magnus & jag hyrde bil en dag tillsammans med mina svärföräldrar.



Racerbilen som Magnus vart helkär i ;-)



Alice med sin lilla starköl.





Mera vattenbilder.


Nu lär jag sätta snurr på middagen till min kära kommer hem.


Ha en fortsatt bra dag !


Kramisar

2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Fina, härliga bilder, jag älskar verkligen vattenbilder!!
Kram på dig!

Livet hos oss sa...

Härliga bilder, speciellt dom med vatten! Den var ju för söt, den "lilla starkölen" :D
Hoppas ni får en skön påsk!
Kram & hälsa "gubben"