torsdag 16 september 2010

Oj,oj.....

nu var det verkligen länge sedan det vart någe skrivit men det har väl inte hänt så mycket heller.
Har varit förskyld sedan förra fredagen, skit trist. Men nu börjar det kännas som att det håller på att släppa. Hade första träffen på kursen som jag ska gå på i fredags oxså så förskylningen kom ju inte så lägligt. Vi hade föreläsning både fredag & lördag samt en hel del näringslära. Väldigt intressant, fredagen gick rasande fort fast vi hade helldag. så nu är det bara att plugga på & försöka lösa uppgiften vi fått till nästa ggn. Känns lite trögt så här i början & innan man vet hur mycket de andra kommer att engagera sig.
Ridningen har kommit igång, det är grymt kul känns som man börjar hitta den rätt känslan nu. I måndags fick jag kämpa rejält med Gopi som jag red. Han är inte så jätteduktig på att tölt ännu & lite seg. Så när jag krävde lite mera av honom så surna han till rejält......men kärring ovanpå var envisare. Så jag vann tillslut.............han töltade jättefint & Sofia(ridläraren jublade), det var bara att suga i sig det beröm man fick.........Kul.
Idag kom Carro & Lowe på besök, Carro skulle på möte så jag passade Lowe en stund. Han skötte sig exemplariskt :-) Passade på att fota lite oxså, trots att vädret inte var det bästa. Kul hade vi ialla fall. Tack Carro för en trevlig dag !!



















Ha det bra alla.

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Tack själv för en super dag, himla kul vi har men det är tur att vi är själva;)
Jätte fina bilder du fick till men jag hade för mig att modellen trodde sig vara snyggare än vad sanningen visade:D haha!!

Tack för att du hjälpte mig med Lowe och för den underbara goda maten!! Stor kram till bästa du!!