onsdag 1 september 2010

Igår...

hade jag och Maria M en skön dag i skogen tillsammans med vovvarna. Uppletande & spår där bägge två som skötte sig utmärkt. Avslutade med lite lydnad på klubben innan vi vände hemåt för lunch. Efter lunch hjälpte Maria mig att bringa lite klarhet i hur man navigerar på blackboard, Tack Maria.

Har börjat läsa lite i kursmatrialet men det känns väldigt förvirrat i min stackars hjärna. Förövrigt har det inte hänt så mycket.

Har kommit igång med träningen igen efter semestern & det känns skönt. Blev två pass styrkeräning förra veckan & bäst av allt så började ridkursen igen.

Tyvärr var det inställt i måndags, men passade på att gympa då istället. Körde ett pass idag oxså för att se hur mina knän reagerar. Det känns riktigt bra så nästa vecka kanske jag kan köra igång med skivsstångs gympan. Var lite orolig hur det skulle då med knäna när jag fick så pass ont efter vandringen, men det verkar ordna sig :-)




Saga har hittat föremålet & skyndar sig till matte



Maya spanar efter matte



Det svarta vilddjuret var inte det lättaste att fånga på bild



Saga in action !!



Dax att ge sig ut för att plocka in lingonen

Maya har fin kontakt med matte !!




Maya kampar med matte

Nu väntar tvättstugan på mig, sedan är det dax att sätta igång middagen.

Ha det gött !!

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Hej igen! (pratade nyss i telefon:))

Härligt att vara igång med träningen men det är väl inga problem för dig du som är så duktig och har sån bra själv disciplin!

Hihi, roliga bilder på vilddjuret, även om det var svårt att fånga så gjorde du det bra...

Ha det så bra!!
Caroline

PS! Du kommer klara denna kurs galant, du är ju envis som en åsna och klok som en bok!!