torsdag 31 oktober 2013

Bättre

Denna vecka har känts mycket bättre..startade med ledighet och avslutas med jobbarhelg.
Idag har jag vart ledig, en tur till stallet för privatlektion.
Fick rida Assa idag, det var länge sedan nu. Det var riktigt kul & och som vanligt givande lektion., ser redan framemot måndagens lektion.
Tyvärr så är det inte så många gånger kvar nu...trist :-(


Lyckades hitta vart jag byter profilbilden, så nu är den utbytt till ett foto jag tog när jag var i Boulongern :-)
 
Här kommer lite bilder från vår kurs på Gydas ovalbana.
 
Finns det något mysigare än en mjuk hästmule......

Gustur från Knutshyttan som var min häst under kursdagen.
 
Ida & Svali
 
Sofia & Feykir

Christina & Drifa
Rebecca & Fold
Bibbi & Galgopi
Fina Galgopi var något tveksam till att posera...
 
 
 
Tyvärr så hann jag inte fota alla som red, & inte heller när alla red på ovalen. Men en mycket givande dag hade vi, hoppas att jag får tillfälle att vara med flera gånger.
 
Nu är det strax dags att bänka sig framför tvn för att se Gundes program.
Träningsväskan ska också packas för ett morgonbesök på gymmet.
 
 
Kram !

Inga kommentarer: