lördag 1 juni 2013

Lördag

Och långledig helg, känns mycket skönt. Nästa vecka jobbar jag bara två dagar, aldeles lagomt:-)
Har vart en intensiv vecka både för mig och Magnus, vi har knappt sett till varandra under denna vecka. Magnus har vart bort fyra kvällar denna vecka & jag tre..

I måndags var det avslutning på ridkursen, trist denna termin har gått aldeles för fort.
I fredags red jag privatlektion och sedan fíck jag vara med och rida på gångartsclinicen. Mycket skoj och givande var det.
Idag var det dags för KM där jag och Gustur ställde upp, gick väl skapligt är nu ganska mosig efter en heldag vid stallet i strålande väder.

Imorgon är det hundtävlingar i Sandviken som vi skall hjälpa till på, sedan far vi vidare till Storvik för att fira svärmor.



Trevlig Helg !!!!

Inga kommentarer: