lördag 19 maj 2012

Fredag

Börjar kännas som att energin återvänder till kroppen igen....skönt, inte roligt alls att vara sängliggandes. Började känna av halsen redan förra helgen, men trodde att det skulle ge sig.
Tyvärr gjorde den inte det.
Åkte ner till Stockholm på måndagkväll efter ridningen för att hjälpa Tomas med barnen.
Trevlig men intensiv dag, tisdagen bjöd på strålande väder så vi tog en tur till lekparken efter dagis.
Sedan var det full huggning resten av kvällen, med matlagning, lek, badning, nattning och tvättning.  
Ellen är verkligen rolig nu...."Kattis det här var gott det" sa hon under middagen trots att hon hade tjatat om köttbullar ett bra tag före ;-)
I går tog jag mig ut efter två dagar i sängen & soffan, skönt att komma ut och få lite luft.
Började dagen med ett tandläkarbesök, mindre kul...allrahelst när dom är så duktiga att ta betalt.
Vi lunchade på Lido & sedan tog vi en tur ner mot Vinnersjö för att kolla in deras plantskola. Kunde inte låta bli att köpa två stycken pelargoner. Mycket bra pris på deras plantor. Tog vägen förbi Österfärnebo och stannade på Lungrens konditori  för en smarrig fika.
Kul att träffa på Johanna, det var länge sedan. Avslutade dagen med en lugn hemmakväll.
Återstår att se vad den här dagen bjuder på.
Imorgon söndg ska jag till stallet för att vara med på klubbmästerskapet. Ska bli spännande, det kan gå precis hur som helst. Har anmält mig till töltklassen och tregångsklassen på Galgopi.
Blir inga bilder i detta inlägget eftersom jag ännu inte har fixat något fotoprogram.

Ha en bra helg.

Kram !!

Inga kommentarer: