fredag 20 januari 2012

Fredag

Skönt att det äntligen är fredag, och ledig i tre dagar. Igår tog vi en tur till Jädraås för att åka lite skidor. Där var det minnsann riktig vinter, ordenligt med snö i skogen och -12 grad.
 Är nu precis fem veckor kvar tills startskottet går så det gäller att ligga i ordentligt nu om det inte ska bli alltför plågsamt....blir mest förbannad över att man är så oduglig på att åka.

Blev lite nostagisk och tog med en bild av vårat kära snömonster Kadaffi......tiden går fort, är nu 5 år sedan han lämnade oss.....

Trevlig Helg !!



1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Vilket fint snömonster, jag önskar jag hade hunnit träffa honom! Men jag va lite seg med att lägga in stöten på Micke;)

Jag önskar dig och din andra halva en fin helg!
Tack för dina kommentarer hos mig!! Stora kramar!!!