onsdag 26 oktober 2011

Trist.....

Jaha, då var man risig igen då.....så himla trist.
Var ialla fall skönt med långledigt i helgen, den försvann rasande snabbt.
I fredags så åkte Maggan, jag & Magnus ner till Gittan & Tomas. En trevlig helg med god mat trevligt umgänge & en hel del trädgårdsarbete.
Tyvärr började jag redan då känna mig hängig, så idag var det bara att kasta in handuken & stanna hemma.
Kastanjens vackra bladverk.

Ellen på promenad med dockan.
Envis som sin mor kanske ;-) och kan själv dra vagnen.


Lisa
Lilla Karl med banan rester i ansiktet.
Ska nog lägga mig i soffan & tycka lite synd om mig själv innan det är dax för en kraft ansträngning & fixa lite käk.

Nu vet jag vad jag vill ha i julklapp !!
Kolla in denna läckra häst !!

Ha det bra !

Kram Kattis !!

2 kommentarer:

På väg mot min dröm sa...

jag vill också ha den där hästen?? Ska vi dela?
//Carro

Kattis sa...

Absolut :-)