fredag 12 augusti 2011

Trist..

Då bidde man hemma från jobbet idag, var inte alls pigg igår på min lediga dag...Typiskt. Sov halva förmiddagen igår, känns lite bättre idag. Planen är att jag ska jobba i helgen, så jag hoppas att det inte blir värre.
Fick antagningsbeskedet från högskolan iveckan & jag har ialla fall kommit in på ena distanskursen som jag sökte, är fortfarande reserv på den andra. Kurserna startar upp i slutet av augusti....ska bli skoj men lite foto studier. få se om man blir någe klokare.
 En vecka till att jobba sedan väntar en veckas semester...skönt känns redan som att det var längesedan man var ledig. Alltid trevligt att ha något att se framemot.
Om två veckor kör ridningen igång igen, så nu blir det full huggning........måste se till att komma igång med träningen ordentligt  oxså om jag ska orka ta mig runt i spåret. Känns som man inte har så lång tid på sig nu :-(

Här kommer lite bilder från dop helgen.

Ellen & Perra

Goaste Ellen !!

Karl med sin kusin & fadder Pelle
Karl med sin andra kusin & fadder Maria
Lisa med sin fadder & farbror Lars-Åke

Lisa & Karl med prästen.

Ha en skön helg !!

Kramisar !!







Inga kommentarer: